Missofie

Sedan sist..

Publicerad 2013-04-08 22:37:52 i Allmänt babbel, Nyköpingsliv, Ät- & Drickbart,

Hej och hå, nu var det ett tag sedan.. igen.. Om ni inte redan följer mig på Instagram (littlemissofie) kan jag tipsa om att jag uppdaterar där oftare än här.
 
Påsken hemma var underbar. Jag han träffa vännerna över en fantastisk tapas-kväll på Majo Bar och umgås med familjen i stugan. ♥ Jättemysigt! Väl hemma i Nyköping har jag myst med min kärlek och gått många promenader i solen. Gillar skarpt att dagarna blir ljusare och längre, även om värmen inte riktigt hunnit komma. Helgen som gick spenderade jag delvis i Linköping hos fina Anna. Såå roligt att ses igen efter flera år på olika håll. Nu ska det förhoppningsvis inte dröja lika länge tills vi ses igen. :)
 
Idag har förövrigt en hälsoutmaning dragit igång på jobbet, där jag (!) är lagledare för fastighetsgruppen. Haha, hur nu det gick till?! De kommande sju veckorna kommer alltså vara extra hälsosamma och aktiva. Hoppas att jag kommer hålla mig motiverad, men det tror jag nog. En lagledare måste väl dessutom föregå med gott exempel? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela