Missofie

Sweet Sunday

Publicerad 2013-01-27 15:59:48 i Allmänt babbel, Ät- & Drickbart,

Hej bloggisar! Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av söndagen. Det gör jag! Jag började dagen med en frisk och härlig promenad för att sedan äta en uuuunderbar stor helgfrukost med turkisk yoghurt, blåbär, banan, nötter, honung, äggsmörgås och cappuccino. Mmm! Förutom några små ärenden och lite tvättning i tvättstugan kommer dagen nog till största delen att spenderas med en bok/tidning/film. Så härligt och jag känner mig glad och go i hela kroppen! Annars kan vintern lätt göra mig lite smådepp, inte i november/december när man har julen att se fram emot, men i januari då man tar ner alla ljusstakar och adventsstjärnor trots att det fortfarande är lika mörkt ute och man vet att våren är toklångt borta. I år har man dessutom inga röda dagar att se fram emot förrän påsk! Oh my! Därför är det viktigt för mig att boka in massa roliga saker att se fram emot under helgerna. Som tur är vår kalender för de kommande månaderna ganska uppbokad vilket lättar upp mitt sinne. Nästa helg firar jag och B 6-årsdag (!) vilket ska firas, och helgen efter det har vi tänkt att åka iväg på en liten mini-weekend till Kungsberget. Sedan rullar helgerna på med Stockholms-utflykter, besök, inflyttningsfest och tjejkvällar. Lovely! ♥
 
Slapphelg med underby vy!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2013-01-27 16:10:20

Vad härligt!! :D
Men ni måste komma o hälsa på oss också! Har ni tid för det? Vi vill ju bjuda på middag o mysa någon helg med er (hatar också denna sega årstid!)
Kul att ha saker att se fram emot :)
Kram

Svar: Jaaaa, det vill vi! Men vad ska vi hitta på när Alex fyller år då? Ska vi mötas i Sthlm eller ska vi åka hem till er? :) Oss spelar det ingen roll! KRAM!
missofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela