Missofie

Topphälsa!

Publicerad 2013-01-17 18:01:00 i Allmänt babbel,

Wiiie, i veckan kom första numret av Topphälsa som jag börjat prenumerera på. Så kul med prenumerationer, ibland väntar en liten överraskning när man kommer hem från jobbet. Jag har aldrig prenumererat på Topphälsa förut men hoppas att jag blir glad och träningspeppad av den. Någon av er som brukar läsa den?
 
 
Passande nog hittade jag en bild med söta Anja Pärsson på omslaget. För några år sedan fick jag ofta höra att jag var lik henne. Haha! Det måste vara låren som gör det! ;)

Kommentarer

Postat av: Sylwia

Publicerad 2013-01-19 20:19:23

Den är jättebra, den tidningen. Man blir så inspirerad...
Hade jag inte prenumerarat på Amelia, så hade det blivit den.
Kram!

Svar: Åå vad kul, det låter lovande! :) Hoppas allt är bra med dig söta Sylwia! Är du gravidare än gravidast nu? När ska lilla bebisen komma? Kramar! <3
missofie

Postat av: Linda

Publicerad 2013-01-22 09:37:10

Har också prenumererat på Topp Hälsa, gillar den! Bra mix av det mesta inom, hälsa, träning och skönhet!

Svar: Nice! Första numret gjorde mig inte besviken. :) Kram!
missofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela