Missofie

Karlstad!

Publicerad 2007-07-11 17:21:18 i ,

Heeeeej!!

Oj, ja e trött!! Gick upp typ halv 9 idag istället för halv 12!! :) Haha, så jävla lat!! Mamma kom nämligen hit med tåget vid 10 å så shoppa vi!! :D Jättekul va de, min mamma e så jävla kul!! :P Å de va jätteviktigt att shoppa faktiskt! Ja har tjatat på henne att hon behöver nya kläder.. Men hon säger att hon aldrig hittar nåt!! ÖÖ, va?? De kryllar av snygga grejer i affärerna så de gick ja inte me på.. Hehe, när vi hade sprungit runt i Karlstad typ 2 timmar så hade hon inte så mkt pengar kvar på kortet längre.. :S Hahaha, så går de när man shoppar med mej!! :) Hon handla jättejättefina grejer som hon sa att hon aldrig hade hittat om hon hade gått själv!! :) Hihi, bra va?? Ja e snäll!! Ja hittade också lite grejer.. Handla en del på rea, de e alltid bra! :) Käkade gjorde vi en massa också å hade jättemysigt i ett soligt Karlstad!! Sen gick vi hem en sväng till Björn för å lämna av alla påsar å min tunga väska för att sedan ta oss ner till station igen.. Mamma hade blivit lite trött på å gå vid det här laget å tyckte att ja kunde skjutsa henne på cykeln!!! :O Haha!! Min mamma vill att ja ska skjutsa henne!! Hehe, fan va kul!! Så de gjorde ja..

Igår fick ja reda på att ja kom in på mitt förstahandsval till högskolan.. Naturvetenskapligt basår i Karlstad!! :) Bra bra.. Så de blir det nog i höst!!

Åker snart hem till Trollhättan igen.. Funderingar på å åka till Liseberg på lördag!! :) Ihhh!!

Pusss!!



Bobjojörornon <3 (han vill kallas så.. hehe!!)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2007-07-11 19:16:03

Hihi jag har funnit dig här med! ;) Vad kul att du kom in i Karlstad! Grattis! :) Nu får du hålla tummarna för att jag får ett jobb där också! :p Pussåkram/Linda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela