Missofie

Norrtälje

Publicerad 2007-11-06 21:01:54 i ,

Hej svej! Satt och blev faktiskt lite förbannad över att jag inte förstår några tal i matteboken.. Väldigt frustrerande när man tror att man gör helt rätt.. Det är en annan sak om man inte har en aning om hur man ska göra, men om man gör fel å man trodde att man kunde det, är det jobbigt!!!

Har haft två heldagar nu.. Jobbigt! Idag har vi haft kemi hela dagen med kemilab på eftermiddagen.. Men det va ganska kul faktiskt.. Roligt när folk jag inte brukar umgås med frågar om vi kan jobba ihop.. Då blir man lite stolt! ;)

Helgen spenderades i Norrtälje.. Det va mysigt.. Gud vilken mysig stad! Kändes som om man var i någon saga eller nåt.. :) När vi gick där så kändes det nästan som om det hade kunnat vara 100 år tillbaka i tiden.. Hihi, livlig fantasi! Men gatorna är verkligen charmiga, med massa gamla hus, åå mysigt! Björn har lite släktingar som bor däruppe (och så är han ju faktiskt uppväxt där) så det var därför vi hälsade på en sväng.. När vi åkte upp i fredags morse var vi först i Stockholm en sväng.. Vi kom dit typ vid lunchtid så det var verkligen rusning! Oj vad stressad jag blev!  Haha, jag kan inte Stockholm heller så Björn fick typ leda runt mig kändes det som! ;) Nä, Stockholm flyttar jag nog aldrig till, alldeles för hektiskt och alldeles för många människor för mig! När vi gick runt där i Stockholm låg helt plötsligt en gubbe på marken och massa människor hade samlats runt omkring.. Då hör vi "undan från patienten!!!!!" där försökte dom få igång hjärtat igen med hjälp av sånna där elgrejer!!! Ahh, så jävla äckligt var det.. Jag ville typ bara därifrån.. Ush! En ambulans kom precis efter så man kan ju hoppas att det gick bra, men jag skulle nog inte tro det tyvärr.. :(

Men för att skriva om något roligare så kan jag ju berätta att jag och Björn bodde i en stuga i skogen under vår vistelse i Norrtälje.. En liten stuga utanför Norrtälje som familjen hade, där Björns syster bor nu.. Jättemysigt!! Men det fanns ingen riktig toa eller dusch!! Men ett utedass fanns!!!! :D HAHAHA!!! Det är helt sjukt! Det var en riktig utmaning för mig som är så noga med renlighet ;) På mornarna var jag alltid hängig innan vi åkte in till Norrtälje och till Björns farmor för att låna dusch!! Då blev jag pigg, glad och Sofia igen.. Men innan det kände jag mig inte riktigt bekväm.. Hihi! Fast det där utedasset var väldigt fräsch måste jag säga, så det gick allt bra, men vilken lyx man har eg, en riktigt toa är allt lyx det! Hihi! Hem kom vi typ halv 10 i söndags kväll.. Summering: Myshelg!!
 Jag och björn i Norrtälje

Jag och Björn är riktiga sjuklingar vi! Jag har åkt på en urinvägsinfektion och Björn är jätteförkyld! Min sötnos är så snäll mot mig!! Jag fick blommor av honom och ett kort där han skrivit att "allt kommer bli bra!" Haha!! Ååå!! Han tar hand om  mig när jag tycker synd om mig själv! Hihi!! Puss på dig!!
 Fina va?

Hoppas det är bra med alla andra!! Glöm inte bort era pappor på söndag ;) Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela