Missofie

Effektiv..

Publicerad 2008-12-09 23:23:15 i ,

som bara den har jag varit idag! :) Började dagen med att cykla bort till Friskis & Svettis och få reda på att passet jag skulle gå på va inställt.. Happ! Men men, inget ont som inte för något gott med sig, för istället fick jag gå in på gymmet.. Haha! Tur att det inte va alltför många spännisar där just då, för jag klampade in där och hoppade upp på första bästa maskin.. En sån där spring/cykel maskin.. Riktigt rolig och jobbig! Efter det blev det lite träning med hantlar och situps innan jag tappade intresset för att gymma och begav mig hemmåt.. :)

Efter frukost och dusch åkte jag och Björn och tankade, handlade mat, blommor, julkort mm. Sen drog vi ner till stan för att köpa lite julklappar och vaccinera oss på vaccinationscentralen.. Ajaj! :) Jag va ju inte den som va räddast av oss iaf! ;) Efter vaccinering åkte jag hem en sväng till min kära bror och hans Jenny.. Julpysslade lite och lämnade några filmer..

Hem igen, laga mat, tvätta, diska, städa, blogga! :) Ja det är väl i stort sett min dag det.. Skönt när man får gjort mycket på lediga dagar! 

76 dagar kvar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela