Missofie

Njuter..

Publicerad 2008-01-22 00:02:53 i ,

Oj vilken skön helg jag har haft! Min helg började klockan 12 i torsdags och håller fortfarande på.. :) Hihi, men snart är den slut.. Borde nog gå och lägga mig nu om jag ska orka upp till biologin imorgon! Men det har iaf varit väldigt skönt med långhelg! Det behövdes faktiskt, även om jag inte hunnit så långt in på terminen.. Jag har bland annat hunnit med att baka bröd (!) gå på bio med björn och nicklas, och haft en riktig myskväll (med sofiamatlagning!) ;) Visst låter jag väldigt huslig?? Jag vet inte vad som  flugit i mig.. Brödbak hör verkligen inte till vanligheterna.. :) Och denna veckan är nog nästan lika bra.. Jag går bara tis, ons, tors, sen är jag ledig igen! Det är så häärligt! Schemat för våren består av många lediga fredagar!! Jag har nästan inte vetat vad jag ska göra denna helgen då jag inte har varit tvungen att plugga en massa.. Jag är i shocktillstånd tror ja (därav brödbaket.. ;)) Men sen, sen när det väl kommer bli jobbigt, då kommer det bli jobbigt!!! För alla tentor kommer samtidigt, phu, jag längtar inte!! Men ja lever i nuet.. Och nu njuter jag bara!!! :)

Kärlek


Inte nästa helg, men nästa helg igen, då åker jag och björnen till Trollhättan! Skönt å komma hem lite, men vi firar ju faktiskt också.. Jajjemänsan, 1 år då!!! :) Älska!

Puss & Kram!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-01-22 19:15:12

Naaw, grattis i förskott till er! ;)

Postat av: Björn

Publicerad 2008-01-22 19:24:24

gullipluttisnutt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela