Missofie

Dagens i-landsproblem

Publicerad 2008-10-30 12:16:12 i ,

Nu fick det va nog! Nu har jag tröttnat! Man hoppas och man tror men det slutar alltid med att man blir besviken! Det låter så himla bra, det ser så fint ut, men efter en liten stund flagnar allt!! Ja, jag pratar om nagellack! Djup blogg? ;) Haha! Nu får det vara nog med IsaDoras fina färger som alltid ropar efter mig, nu satsar jag istället på kvalite! "Håller upp till 7 dagar" och va bara 30 spänn dyrare.. Oh my God, I'm in heaven! Dumsnål och naiv?? ;)


Upp till bevis L'oréal!

Gårdagens minishopping slutade även med nya vantar och massa schampoo och balsam.. Nödvändigt och tråkigt!


Killarnas Tysklandresa slutade för oss med Vodka, Passoa, Amarula, Dooley's, Små Gule, Minttu, vin och öl.. Shit, det kommer räcka flera år!!

Både idag och imorgon ska jag stänga förbutiken och butiken.. Ush, stress!! Alltid massa folk som handlar på torsdag- och fredagkväll! Kan inte alla bara stanna hemma och strunta i att helgen börjar närma sig? Vi säger så, tack hej! (Någon som fatta mitt Marianne skämt? Haha!)

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2008-10-30 13:08:59

Om jag inte minns helt fel så är det Loreal-nagellacken som jag är mest nöjd med. Och det sitter som sagt där det sitter :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela