Missofie

Golfvecka

Publicerad 2009-07-13 23:33:08 i ,

Hej vänner! Hoppas er helg har varit bra! Det har min varit. I fredags gick ju jag och Björn som sagt på Brüno. Mina förväntningar på filmen var inte speciellt höga eftersom jag inte alls gillade Borat (jag satt bara och skämdes). Men Brüno tyckte jag faktiskt var riktigt rolig. Kan bero på att jag var på ett barnsligare humör när jag såg denna, jag vet inte. Skrattade gjorde jag iaf från första scenen!

I lördags gjorde jag faktiskt inte sådär jättemycket. Mamma och pappa körde runt mig till lite second hand-butiker i närområdet och tänkte att jag kanske kunde hitta några fina nattduksbord (jag tror inte de litar på mitt byggomdöme helt enkelt!). Men jag hittade inget och flera butiker var faktiskt stängda, så kanske blir det ett bygge ändå! På eftermiddagen satte jag mig med min vän symaskinen och sydde ihop ett par kuddfodral som blev väldigt fina iaf (kreativa Sofia!). På kvällen cyklade jag och Björn ner till stan och hem till Fredrik där det dracks goda drinkar och pratades hela kvällen!

Igår gjorde jag inte så många knop. Inte på dagen iaf. På kvällen däremot spelade jag golf med mamma, pappa, storebror och hans flickvän Jenny. Väldigt trevligt. Sådär bra vet jag inte om det gick men.

Idag har en ny vecka börjat. Shit, det är ju faktiskt inte långt kvar tills skolan börjar (nervös)! Denna vecka kommer iaf bli en riktig golfvecka. Idag tränade jag med Martina, imorgon blir det en partävling med pappa och på torsdag en partävling med mamma. Ska bli riktigt roligt!

Hela sängen är full av kuddar! De grå och de vita med grenar och blad på har jag sytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela