Missofie

Hemma!

Publicerad 2010-08-30 10:40:45 i Skola,

Igår eftermiddag kom vi hem till Halmstad igen. Resan har varit helt fantastisk, underbar och romantisk. ♥ Fast som alltid när man har varit iväg är det väldigt skönt att komma hem igen, och kanske är det tur att man känner så? Under en vecka har vi hunnit uppleva så otroligt mycket och jag lovar att snarast lägga upp massa bilder på exakt vad.

Idag går vi in i vecka 35 vilket innebär att sommarlovet är slut. I eftermiddag har jag min första lektion/introduktion. Idag börjar jag tvåan! Coolt! ;)


Sofia i nolle-outfit för ett år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela