Missofie

sjunde

Publicerad 2010-01-08 00:20:24 i Allmänt babbel,

Min dag har bestått av plugg, tre små rätter på Chiang Mai (thairestaurangen vi bor granne med) och besök på salongen för att betala av min skuld (haha, vad sletet det lät). Innan jag lägger mig i sängen och kollar film ville jag bara passa på att gratulera min storebror på 26-årsdagen! Herregud, nu börjar vi faktiskt bli ganska gamla.

Syskonen med de "vackra" generna


PS. Ja min släkt är ju som sagt ganska stor. För er som inte firade nyår med mig kan jag berätta att jag ringde på fel "Anderssondörr" när vi skulle till nyårsfesten. Personen som öppnar dörren är en av mina kusiner, och nej Trollhättan är inte så litet utan det var faktiskt väldigt komiskt. Som ett ytterligare bevis på att min släkt är ganska stor kan jag avslöja att Mattias inte är den ende i min släkt som fyller år idag, grattis även till kusin Dennis. Min födelsedag delar jag med två kusiner, Kenneth och Robin. Haha!

Kommentarer

Postat av: kusin jenny

Publicerad 2010-01-08 10:42:49

hej på dig! e inne någon gång i veckan å kikar va du sysslar me:-) tur att jag kolla in i dag då! får hälsa mattias från oss!! träffade han ute på juldagen!! du ska vi sätta ihop en bilbana till erik!! ha en fin helg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela