Missofie

"Som Mona Lisa har sitt leende"

Publicerad 2010-07-31 21:01:59 i Shopping,

Mina grannar sjunger så fint. Killfest och singstar, hur går det ihop? Sött är det iaf! :) Jag sitter här hemma och snorar i min ensamhet, historiens tråkigaste lördagkväll. B är på avtackningsfest för sin chef som ska sluta. Hmm, jag kanske ska knacka på hos grannarna och bidra med några nasala toner?

I förmiddags var jag iaf trött på att sitta inne i lägenheten och åkte till Eurostop och shoppade lite. Jag hittade en massa fint! Så lite kul har jag iaf haft idag.



Samt några andra plagg som inte var så fotogeniquea. ;)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-08-02 21:37:30

Riktigt snygga kläder!! Krya på dig!! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela