Missofie

Gate closed

Publicerad 2010-03-28 17:57:54 i Resor,

Hej Halmstad! Efter några väldigt roliga dagar i London är vi nu hemma igen. Vi har hunnit se otroligt mycket och promenerat fruktansvärt långt. Vi har ätit jättegod mat och umgåtts med väldigt fina vänner. ♥ Veckan kunde inte ha varit bättre.

Under resan hem har jag dock åkt på vårens första förkyldning och har jätteont i halsen, så nu ska jag kurera mig med te och glass. Bilder på oss, London och shopping kommer. Jag lovar! Så länge får ni nöja er med en glad Sofia vid Brick Lane, London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela