Missofie

Melanie Fiona

Publicerad 2010-10-15 19:00:59 i Allmänt babbel,

Tips från coachen svärmor. Så härligt låt! Dock är det ju fredag idag och inte måndag. Skönt med helg! ♥ Helgen kommer bestå av rapportskrivning och förberedelser inför en redovisning på måndag, så ska jag vara ärlig så längtar jag mest tills måndageftermiddag när allt är inlämnat och färdigt. Efter måndag så avslutas den ena kursen jag läser nu vilket innebär att jag kommer att återfå mitt liv (i ungefär två veckor). På tisdag eller onsdag åker jag därför hem till Trollhättan. Senast jag var hemma var nog i maj nångång så det är verkligen på tiden! Är det någon som vill leka då? :D

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-10-16 11:22:48

Vi ses ju på fredag i vilket fall:) Men om du vill ta en sväng till uddevalla på onsdag så är jag ledig mellan 13.30-17 och tar gärna en fika;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela