Missofie

Minisemester

Publicerad 2012-08-13 15:10:47 i Allmänt babbel,

Min minisemester i Ljungskile har verkligen varit vältajmad! Solen har lyst på min röda näsa varje dag och jag har badat mer under dessa dagar än under hela sommaren. I fredags stod golfspelande på schemat och i lördags kom kära vänner över på ett försenat 25-årsfirande. Tack för fina presenter och underbart sällskap! Förutom att äta äta äta blev det såklart också sol och bad. Igår fortsatte jag på samma linje, med en bok nära till hands. Hur underbart är inte livet dagar som dessa? Idag har jag hälsat på mormor i Trollhättan och ikväll åker jag tillbaka till Halmstad, B och katterna. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela