Missofie

121212

Publicerad 2012-12-12 22:13:20 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Nu var det längesedan jag skrev här igen. Fy! Idag är det en speciell dag, 121212, så jag kände att det var dags att knåpa ihop ett litet inlägg. Hoppas allt är bra med er och att ni hinner njuta av december! Lättare sagt än gjort, men det är viktigt att försöka slå bort stressen och bara insupa allt som gör denna månad så speciell, inte minst naturen. Imorgon är det redan lucia! Myyys!

För att detta inlägg inte ska se så tråkigt ut lägger jag upp några mobilbilder från veckan som gått. Puss på er finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela