Missofie

God fortsättning!

Publicerad 2012-12-28 15:31:38 i Allmänt babbel,

Hej vänner! Hoppas ni haft en bra jul! Min har varit toppen. Jag har hunnit umgås med nära och kära, ätit och druckit gott, öppnat fina klappar och bara varit. Underbart! Och än är inte ledigheten över. Jag tog faktiskt semester under mellandagarna och får på så vis njuta av 11 lediga dagar, mm!
 
Några av julens klappar, *t a c k s a m*. ♥
 
Amerikanska klappar importerade av svärmor + hårinpackning av mamma och pappa.
Sötaste symaskinen från mamma och pappa.
Martini- och vinglas från mamma, pappa och svärmor.
KitchenAid från B (ja, han är galen!).
Finaste Efva Attling örhängena från B.
 
Ja, vad ska man säga? Jag har världens bästa pojkvän och vi har världens bästa familjer! ♥
 
Nu är det dags att börja planera nyårsfirandet! Jag och B får besök av fina vänner från Trollhättan. Wihii, vad kul det ska bli!

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-12-28 23:11:52

INTE DÅLIGT!! :D
Mycket härliga julklappar! Jag är också superglad över mina! Som sagt; så har man världens bästa familjer & man är så lyckligt lottad!
Julklappar växer man aldrig ifrån ;) Men det är lika kul att få som att ge!! :D
Kram och god fortsättning <3

Postat av: Sylwia

Publicerad 2012-12-29 07:50:42

Vilka fina julklappar du har fått! God fortsättning och Gott Nytt År!

Svar: Tack Sylwia! Nu har jag också en kitchen aid att klappa. ;) Hihi. Gott nytt år på dig och din fina familj, kramar!
missofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela