Missofie

"Kortvecka"

Publicerad 2012-12-02 18:50:00 i Nyköpingsliv, Resor,

De senaste dagarna har verkligen bidragit till julstämning. December är här, första adventsljuset har tänts, snön har lagt sig och första julklappen är inhandlad. Hur är det för er, känner ni någon julstämning än? Min kommer nog öka än mer i slutet av veckan, för tordag till fredag ska nämligen jag på konferens till Köpenhamn! Yey! Blir nog en del shopping, tivoli och andra roligheter (och lite konferensande också såklart). Haha. Senast jag var i Köpenhamn var julen 2010 då jag och B gjorde en liten avstickare. Mysigt men kallt! Såhär såg det ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela