Missofie

Seven days left..

Publicerad 2012-12-17 22:21:21 i Allmänt babbel, Inredning,

En vecka kvar till julafton. Herregud vad snabbt denna hösten har gått! Men jag gillart, det ska bli så mysigt att komma hem och krama om familjen och vännerna. ♥ Jag är nästintill klar med alla julklappar också, skönt att slippa panikhandla något det sista. Nej, nu ska jag bara njuta och räkna ner dagarna till tomten och en låång julledighet kommer.
 
Även om jag älskar julen och allt som hör den till, är jag inte överförtjust i massa skrikigt pynt. I år är pyntningen mer minimalistisk än någonsin, jag får skylla på tidsbrist. När man flyttat till ny lägenhet är det så mycket som ska fixas med den "vanliga" inredningen så julpyntet har hamnat på prio två-listan. Självklart har jag adventsljusstakar eller stjärnor i fönstren men så mycket mer än så är det inte. Julgranen skippar vi helt i år, istället har jag fyllt upp ett drivhus med julgranskulor som står på ett fat med grankvistar. Det får duga! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela