Missofie

Lördag

Publicerad 2012-07-14 08:31:00 i Allmänt babbel,

God morgon lördag och god morgon solen, hoppas du har lust att visa dig idag! Regnrusket börjar minst sagt att gå mig på nerverna. Igår var jag ledig och hann med en hel del, bland annat en välbehövlig promenad, shopping på campadre och middag med B, Emma och Tobbe på Lilla Helwetets uteservering vid Nissan. Idag står däremot jobb på schemat och senare ikväll vankas det ölprovning med vänner. Kul! :D Hoppas ni får en fin och solig lördag!
 
we♥it
   

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-07-14 11:19:53

Mysigt! Vad har du nu fyndat på campadre?! :)
Hälsa Björn! Ha en bra lördag med öl-provning o allt!
Kram

Svar: Jag köpte lite fin-tröjor, som kan vara bra att ha på nya jobbet! Måste ju se proper ut! ;) Kram!
missofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela