Missofie

Thursday update

Publicerad 2012-07-26 23:16:41 i Allmänt babbel,

Torsdag kväll och arbetsveckan börjar sakteliga att gå mot sitt slut. Denna arbetsvecka är sommarens jobbigaste, vilket inte nödvändigtvis betyder att den är jobbig men iaf att det är den vecka under sommaren då jag jobbar flest timmar. ;) Men än är den inte riktigt slut, på både fredag och lördag ska det jobbas. Vilken tur att sommarens jobbigaste vecka tajmas in så bra med det fina vädret, not! Haha, jag lovar att denna vecka är den enda sommar vi får i år, bara för att jäklas med mig. Men men, vad gör det om tusen år? Varma kvällar är ju också underbara. ♥
 
Förövrigt, för er som inte redan vet har jag skaffat instagram. En slags bilddagbok man kan följa med hjälp av sin mobiltelefon. Många bilder som hamnar där kommer nog också dyka upp här, so don't worry!
 
 
Bild
   
 
Nä nu ska jag sova. Imorn ska jag förbi hyresvärden innan jobb för att säga upp lägenheten! Jajks! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela