Missofie

Examenshelg

Publicerad 2012-06-04 18:50:40 i Skola,

Måndag igen och en oförglömlig helg har tagit slut. I fredags tog jag min examen och kan nu titulera mig bygg- och fastighetsekonom. Tänk att tre år gått så fort, det känns helt overklig men fantastiskt kul. Hela helgen har det firats, både med min och B's familj. Jag har tyvärr varit ganska så trött, antar att en slitsam vårtermin gör sig påmind. Jag vill iaf passa på att tacka alla som firat mig på ett eller annat sätt, ni är underbara! ♥ 

Idag har jag hunnit med ett litet möte på jobbet och imorgon är det dags att kastas in arbetsrutinerna igen. Ska bli härligt att göra något annat en stund och umgås med mina härliga arbetskamrater innan det är dags att möta nästa vägskäl. Vad händer till hösten? :D

Jag och några av mina fina klasskompisar i fredags.

Kommentarer

Postat av: Jossan

Publicerad 2012-06-06 11:26:33

Tack för helgen Sofia!

Det var så mysigt och vi hade jättekul! Hoppas vi ses snart igen! :)

Kram Jossan & Alex

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela