Missofie

6 månader!

Publicerad 2013-02-27 19:40:00 i Nyköpingsliv,

Idag är det på pricken 6 månader sedan jag gjorde min första jobbdag här i Nyköping! J ö s s e s, vad tiden har gått fort! Att vara ny på ett jobb är alltid lite nervöst och jobbigt. Man vill ju kunna allt med en gång! Så har det varit även denna gång, och därför blir livet lite av en berg-och-dal-bana. Ibland tvivlar man på sig själv medan man i andra stunder är supernöjd med vad man presterat och hunnit lära sig. Lyckligtvis är min chef nöjd och tycker att jag ständigt utvecklas vilket innebär att jag nu går över till en fast anställning! Jippi! :D
 
 
Trots roliga besked och roliga helgäventyr är jag tröttare än någonsin! Någon annan som känner igen sig? Oavsett hur mycket/lite jag sover och hur mycket/lite kaffe jag dricker (ja, jag har t.o.m. börjat dricka kaffe!) bränner det konstant bakom ögonlocken. Funderar på om det är vanlig februaritrötthet eller brist av något slag (typ sol!). Det är iaf ganska störande att känna sig trött och hängig när man eg borde ha massor med energi. 
 

Kommentarer

Postat av: Jenny Andersson

Publicerad 2013-02-27 20:59:54

Massa grattis till anställningen:) det är du värd:) Och angående tröttheten tror jag det är februaritrötthet. Vi pratade faktiskt om detta på jobbet senast idag, ingen har energi:(

Svar: Tack vännen! :) <3 Ja, det verkar vara många som känner igen sig. :/
missofie

Postat av: Jossan

Publicerad 2013-02-28 17:09:23

Ja precis tröttheten är nog februari-trötthet! Skulle du ha ledigt en längre period nu, och slappna av, så skulle säkert en förkylning/influensa bryta ut... det är många som har det i kroppen nu :(
Inte konstigt att man är trött eftersom det är typ ett halvår sedan man såg solen, dessutom jobbade du rätt mycket i somras, så din kropp längtar nog efter sol & ljus! Som tur är så är det på G!! Våren kommer krypande nu :D

TIPS! Jag började äta Silicea & Maxosol och har ätit det i ca 3 månader nu..... känner stooor skillnad!
Är piggare, mer fresh i hyn, bättre hår o naglar! Perfekt!!

GRATTIS till fast anställning!!! :D <3
Du är duktig och gör alltid ditt bästa, det räcker, kom ihåg det!

Svar: Tack för pepp bästa Jossan! <3
missofie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela