Missofie

Goodbye 2012!

Publicerad 2013-01-01 16:53:33 i Allmänt babbel,

Gott nytt år alla fina! Hoppas ert 2013 börjat på bästa sätt och att det nya året kommer ge er mycket lycka, glädje och kärlek! Jag och B firade in det nya året tillsammans med kära vänner. ♥ Tack för en supermysig helg! Varför ska tiden alltid springa iväg när man har så kul?
 
Det kanske låter konstigt, men varje nyår blir jag lite vemodig och eftertänksam. Nu är 2012 över och kan aldrig mer upplevas. Jag har blivit ett år äldre och hoppas att det året givit mig något och inte bara passerat. Man vill ju inte titta tillbaka och ångra något, inse att man inte tagit chanser eller kanske inte levt i nuet. Fast just detta årsskiftet kan jag gladeligen säga att vemodet är ganska så litet. 2012 har varit ett händelserikt år för min del; jag har skrivit c-uppsats, varit i Tokyo, tagit examen, fått jobb och flyttat till en helt ny stad. Många stora händelser som också är milstolpar i livet.
 
Jag hoppas att alla nära och kära får vara friska under 2013 och att det nya året kommer bjuda på mycket kärlek och glädje, många och härliga stunder med vänner och familj, en fast tjänst, mycket ny kunskap och gärna några resor. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela