Missofie

Beauty News

Publicerad 2013-03-18 18:01:00 i Skönhet,

Några skönhetsprylar följde visst med hem från Stockholm, bland annat ett multivitamingloss från IsaDora och ett gellack-kit från Depend. Gellack-kitet har jag varit nyfiken på ett tag och passade på att slå till nu när Åhléns hade det på erbjudande. Idag har jag testat det för första gången och än så länge lever kitet verkligen upp till mina förväntningar. Det var väldigt lätt och smidigt att applicera lacken, resultatet ser jättefint ut och det tog inte alls lång tid att låta lacken härda. Perfekt för otåliga lilla mig. Nu är bara frågan hur länge det kommer att hålla. Upp till bevis alltså! Återkommer med recension. ;)
 
Efter lite beslutsångest slog jag till på Almond.
Gellack startkit.
 
 
Bilder från IsaDora och Depend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela