Missofie

Feeling good!

Publicerad 2013-05-11 11:56:38 i Allmänt babbel,

Jösses vad skönt med långhelg! Känns som att man varit ledig jättelänge, och så är det bara lördag, lovely! Förhoppningsvis är batterierna fulladdade när den nya arbetsveckan startar, och jag tror nog att de kommer vara det. Efter en lång vinter börjar energin äntligen att komma tillbaka och det spritter nästan i kroppen på mig när jag tänker på sommarmånaderna framför oss. Så underbart med varma sommarkvällar, glass, härliga bad, utflykter, picknickar, lata semesterdagar, jordgubbar och mycket mer. Åååå, vilken lycka! På torsdag går vi även över till "sommartid" på jobbet vilket innebär att man går hem en timma tidigare, så himla bra idé tycker jag. :)
 
Hoppas allt är bra med er! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Me and my blog

Välkommen till min dagboksblogg. Här skriver jag om stort och smått från tankar och hjärta. Lämna gärna en kommentar och gör mig extra glad! Kram S.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela